SLIDER

Zaaazdrość! Spotkanie Blogerek i BaBW

Okej, są takie chwile, kiedy czegoś bardzo, ale to bardzo mojej siostrze zazdroszczę! Oprócz wypłaty ( a to się dzieje co miesiąc, kiedy odbieram swoją, hehe:)) Zazwyczaj Warszawy jej nie zazdroszczę, ale dziś wyjątkowo tak! Magda będzie obecna na otwarciu Bath and Body Works w Złotych Tarasach i w IV Warszawskim Spotkaniu Blogerek! W mojej okolicy nic takiego się nie dzieje:(, jest nas tutaj tak mało w okolicach Szczecina?:(

Cóż, otwarcie jutro o 17.00, więc nie ma nawet opcji, żebym zaszalała i wyskoczyła na weekend do Warszawy... Ale Magda obiecała fotorelację!:) A ja dałam jej jasno do zrozumienia, że nie pogniewam się za NIESPODZIEWANY upominek z tego sklepu:)



A co do Spotkania Warszawskich Blogerek... wybieracie się? TUTAJ macie link do wydarzenia na facebooku. Dajcie znać w komentarzach!


Pozdrawiam Was,
zazdrosna Monika

4 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. to ja chyba nie takie blogi odwiedzam, bo spotkałam może ze 3, łącznie z Tobą:)

      Usuń
  2. No właśnie, dlaczego w Szczecinie nic nie organizujemy?:(

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.