SLIDER

I like it! Ulubieńcy stycznia

Hej:) Za mną świetny weekend, przede mną dobry tydzień. Dziś spełniło się jedno moje malutkie marzenie. No, taka zachciewajka. Przyszła pocztą, ale o tym kiedy indziej. Dziś chciałąbym przedstawić Wam garść moich styczniowych ulubieńców. Bez kategorii - po prostu wybrałam to, czego używałam najczęściej w styczniu i to, co mi najbardziej służyło Enjoy:)



Róż Wibo  nr 3,  puder transparentny Essence - najlepszy puder jaki kiedykolwiek miałam! W marcu ma zostać wycofany, więc odkładam kasę i robię zapasy! Tani - 14zł, matuje na bardzo długo przy cerze baaaardzo tłustej. Cienie Inglot - uwielbiam (więcej niżej), Essence korektor - delikatny korektor, dobrze kryje, kosztuje jakieś 10zł i naprawdę długo się utrzymuje. Używam pod oczy, ale też punktowo. Podkład under 20 - lubię, choć początkowo kupiłam za ciemny odcień. Ładnie pachnie, ale słabo kryje. Używam kiedy się spieszę, na codzień mieszam raczej z Lumene w odcieniu 3 Perfect Beige. Ten podkład dobrze kryje, ale kolor trochę nie mój. Samodzielnie mam wrażenie, że mnie zapycha, ale razem z under 20 jest okej, nic się nie dzieje. 

Paletka Sleek OSS, używam głównie do brwi. Masło do ust Nivea - lubię, zapach budyniu malinowego. Radzi sobie z suchymi skórkami i ze wszystkim tak jak Carmex. Puder prasowany miss sporty So Matte - puder fajny, noszę w torebce, służy mi do poprawek. Fajny produkt za grosze. Próbka  Yves Rocher So Elixir - śliczne perfumy! Muszę kupić pełnowymiarowe opakowanie.  Żel atybakteryjny Bath & Body Works o zapachu Pink Chiffon - zapach jest intensywny, ale nie przeszkadza. Baaaardzo wydajny! Krem do twarzy Clarena z serii Eco Line - świetny nawilżający krem. Choć nie ma właściwości matujących, moja skóra nie błyszczy się po nim. Szybko się wchłania, pasuje mi zarówno na noc jak i na dzień. 



A tu cienie, których używam najczęściej. Ze Sleeka drugi od góry po prawej stronie i trzeci od gory po lewej. Brązowo złoty na powiekę, czekoladowy na brwi. Z Inglota używam wszystkich kwadratowych, z wyjątkiem żółtawego koloru.  Numerki to: brąz u góry po lewej AMC shine 134, beż 463, a potrójny to 122R. Tak pokochałam Inglota, że marzy mi się osobna wielka paleta na każdą porę roku! Ale narazie marzenia pozostaną marzeniami - przez jakiś czas.

Tym czasem uciekam na stepper, potem szybki prysznic i niestety na szarym końcu poodwiedzam Wasze blogi.

30 komentarzy

  1. wielbię paletki Sleek ;) ta Twoja po przeżyciach widze ;)) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. inglot i sleek - cienie idealne <3 i moje KWC ;)
    muszę wreszcie kupić sobie tę nivejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać,że ze Sleeka korzystasz konkretnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystam, ale tak wygląda, bo zaliczyła upadek z wysokości:(

      Usuń
  4. Ja jutro zaglądam do Inglota :)
    Widziałam MIsia, że męczysz Chodakowską? :)
    Skalpel czy killer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skalpel, ale mnie nudzi bardzo szybko:( teraz na zmianę : raz chodakowska, raz stepper, ale różnie bywa. No i dietka:)

      Usuń
  5. Też mam ten korektor Essence i bardzo sobie chwalę! Dobry i skuteczny kosmetyk za niewielką cenę. Mi z kolei podkład Lumene niepodpasował - nie kryje mi niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi kryje super:) przy uzyciu lumene odpuszczam korektor:) Jesli jeszcze go masz i w tym samym odcieniu co ja to moze odkupie?

      Usuń
  6. Puder essence, korektor essence i lip butter od nivea muszą wpaść w moje ręce :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam masełko malinowe Nivea :D, musze wyprobowac ten korektor z Essence szukam akurat czegos lekkiego pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę swojego ulubieńca under twenty

    OdpowiedzUsuń
  9. Inglot sleek i essence moej faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, napewno kupię ten puder Essence, może właśnie ten produkt poradzi sobie z moją tłustą cerą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio wycofuja ten puder??czemu:(taki dobry produkt:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, na kilku blogach ten puder byl na liscie produktow, ktore essence usuwa:(

      Usuń
  12. Ale zmaltretowałaś Sleekową paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO nie ja! Ojciec mi ją nie chcąco zrzucił i taki jest efekt:(

      Usuń
  13. Ci ulubieńcu chyba mogliby być moimi poza U20 :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.