SLIDER

sesja sresja:(

Hej, dziś niestety post szybki, krótki i niekosmetyczny. Myślałam, że w tym roku stres związany z sesją mnie ominie, jednak trochę się przeliczyłam. Chociaż sesja dopiero za ponad dwa tygodnie, jakimś cudem dwa egzaminy i jedno nazwijmy to kolokwium mam w ten weekend. Jeśli dobrze pójdzie, to na właściwą sesję pojadę tylko po wpisy. No ale stres jak to stres w moim przypadku - nie może obyć się bez anginy lub dolegliwości  żołądkowych, z dwojga złego wolę te drugie, ale co to za nauka, kiedy żołądek ściśnięty:( Tak więc randka z etyką jak za lat młodzieńczych z bólem żołądka, w sobotę logika... Do częgo dążę: wybaczcie mi nieobecność, większość weekendu spędzę w Szczecinie. Wracam do Was w poniedziałek z masą nowych recenzji i kolejnymi wpisami z cyklu "Paznokciowe love".

Trzymajcie kciuki!
Monika

11 komentarzy

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.