SLIDER

BToM - Beauty Tips on Monday 1

Witajcie! Dziś rozpoczynamy nowy cykl na blogu - Beauty Tips on Monday. W każdy poniedziałek pojawi się na blogu krótka porada kosmetyczna. Odkrywamy różne szybkie triki urodowe na codzień i chcemy się nimi z Wami podzielić. Wszystkie te, które się tutaj znajdą - będą uprzednio sprawdzone przez nas.

Dzisiejsza porada jest dedykowana tym z Was, które borykają się ze skorkami. 
Aby bezboleśnie odsunąć skórki, wcale nie trzeba używać wymyślnych żeli, które często nic nie robią. Wystarczy po codziennym prysznicu mokrym ciepłym ręcznikiem (tym, którym się przed chwilą wycierałyście) przesunąć po skórkach przy każdym paznokciu w stronę od opuszka ku dłoni. Tym samym pozbywamy się zadartych skórek, które przy odrywaniu/odcinaniu mają tendencję do krawienia. 


Pozdrawiam Was,
Monika

8 komentarzy

  1. A ja ręcznikiem nei potrafię ich odsunąc, wiec używam patyczków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię tak samo, cążki juz dawno poszły w odstawkę (za dużo kombinowania z nimi, a i tak często efekt nie równał się z naszymi oczekiwaniami), a jednak skórki nadal mam w formie. Żeli jednak używam na klientkach, nie mam innej opcji ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wymyślny żel Sally Hansen i nie zamienię go na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :( A u mnie i u mamusi się sprawdza znakomicie. Kupowałaś w Rossie czy przez allgro? Bo ja mam z Rossa.

      Usuń
  5. Kiedy tylko widzę cążki do usuwania skórek, przechodzą mnie dreszcze!
    Ja nie usuwam, wystarczy, że je nawilżam i one wtedy same stają się mało widoczne... ;)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.