SLIDER

Co tak pachnie?

Witajcie! Jeszcze w starej pracy miałam taką sytuację: posmarowałam ręce żelem antybakteryjnym i poszłam do koleżanki do sali obok, żeby zapytać się o godzinę. Cóż, koleżanka była przekonana, że przyszłam pochwalić się nowymi perfumami:) Co tak pachniało zapytacie - tak, właśnie żel antybakteryjny od Bath & Body Works. I właśnie o tych żelach chcę Wam dziś opowiedzieć.


Oglądając filmiki urodowe na youtube, jeśli chodzi o Bath & Body Works, najwięcej słyszałam o świecach (które też uwielbiam) oraz o żelach antybakteryjnych do rąk. Ich zdecydowanie mocną stroną jest właśnie cudowny zapach. Pierwsza rzecz, którą kupiłam w B&BW to właśnie żel antybakteryjny.

O ich właściwościach antybakteryjnych niewiele mogę Wam powiedzieć. Ale za to zapachy... są naprawdę cudne. Zmieniają się sezonowo, ale jest też kilka stałych pozycji. Żel kosztuje 7-8zł, a w sklepie dostępne są testery do każdego z zapachów. Sam zapach utrzymuje się na dłoniach bardzo długo i jest dość intensywny, chociaż z czasem intensywność maleje. Żel nie zostawia uczucia lepkości. Po jego użyciu czujemy, że nasze dłonie są czyste i świeże. Pomimo małej pojemności (29 ml) żel jest wydajny, jedna buteleczka starcza mi spokojnie na miesiąc (jeśli nie więcej!) użytkowania.


To wszystkie warianty, które posiadam. Uwielbiam każdy z nich i używam naprzemiennie, bo nie mogę się zdecydować, który użyć jako pierwszy. 


Nie może być inaczej jak:


A Wy używacie żeli antybakteryjnych? Macie swoje ulubione? Jeśli używacie tych z B&BW, to polećcie mi swoje ulubione warianty zapachowe!

Pozdrawiam Was, Monika:)


12 komentarzy

  1. Właśnie zamówiłam z USA cały secik tych żeli za 5$ ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie mam dostępu do Bath and Body Works, kiedyś koleżanka mnie nim "poczęstowała" zapach niesamowicie intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie z Magdą jesteście pozytywnie zakręcone z tymi żelami :) mojego serca aż tak nie skradły :) generalnie nie przepadam za takimi preparatami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z racji zawodu nie wyobrażam sobie życia bez żelu antybakteryjnego:)

      Usuń
  4. A ja dopiero odkrywam jak są fajne :) Mam jeden - ten trzeci ze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiat japońskiej wiśni to jeden z moich ulubionych zapachów:)

      Usuń
  5. Ilekroć pójdę do Bath & Body Works, wracam stamtąd z nowym żelem antybakteryjnym – mój zdrowy rozsądek pilnuje mnie przed zakupem kolejnego sezonowego, pięknie pachnącego balsamu, ale przy takich niedrogich i takich praktycznych maluchach zawsze ulega :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.