SLIDER

Spring nailpolishes - moje propozycje wiosennych lakierów do paznokci

Witajcie:) Dziś z okazji dnia wolnego przychodzę do Was z  moimi propozycjami lakierów na wiosenne dni. Jak zapewne się domyślacie, przez wiosenny okres możecie spodziewać się swatchy właśnie tych kolorów. Zapraszam!

Wybrałam 18 lakierów, które moim zdaniem idealnie wpasowują się w wiosenny klimat. Dobra, tak naprawdę, to wybrałam około 30, ale postanowiłam swój wybór chociaż trochę zawęzić. Oto one:




Pierwsze trio pochodzi z H&M.

Od lewej: fiolet, z którego zdarła się etykietka z nazwą, strawberry lollipop, pear icecream. 
 Poniżej kwartet Nicole by OPI, mój najnowszy nabytek.
All Kendall-ed Up, Kim-pletely in Love, Wear Something Spar-Kylie, Sealed with a Kris, jak widzicie po nazwie jest to kolekcja KardashianKolor.


Weterani od essence przedstawiają się następująco: 51 mellow yellow, 53 you belong to me, 86 lovely secret.


Moje cudowne OPI : Planks a lot, Steady as she rose, Koala bear-y. 



Urocza parka ze zdjęcia powyżej to wytwory Wibo i blogerek, w tym przypadku TheOleskaaa i Siouxie. Nie nosiłam ich jeszcze, jedynie wykonałam szybkie maznięcia w celu sprawdzenia koloru i... przepadłam! 9 peaches and cream, 8 mint sorbet. 


Golden Rose Fantastic colour nr 203 to śliczny brąz z nienachalnym różowym shimmerkiem. Błękit to nr 456 od MissSporty.


Jasny, dziecięcy róż od Essie to 740 French Affair. Brudna, przyciemniona brzoskwinia pochodzi od Essence z trend edycji Vintage District- 03 Antique Pink.

Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Wam do gustu. Chętnie poznam Wasze propozycje, także komentujcie, linkujcie, itepe, itede...:)

Na koniec pozwolę sobie jeszcze dodać, że dziś nasz fanpage na facebooku polubiła setna osoba:) 
Tych, którzy jeszcze nie podnieśli kciuka w górę, zapraszamy do kliknięcia TU i polubienia nas na FB. Dzięki temu będzemy ciągle w kontakcie!

Pozdrawiam Was, wiosennie:)
Monika

13 komentarzy

  1. Nicole od OPI podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je kupić teraz w TkMaxxx za 25zł te 4 miniaturki

      Usuń
  2. no tak Oleśka i Siouxie w czołówce :) ale najbardziej podoba mi się Koala bear-y od OPI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:) do tego akurat OPI mam mega sentyment. Postanowiłam, że zaszaleję po obronie i kupię sobie OPI:) Więc po obronie i stresie z tym związanym, po poobronowym piwku, prawie na czworaka szłam do Sephory...:D Kolor śliczny, cudowny, wspaniały, ale trwałość...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Skąd ja to znam - kupowanie lakierów po spożyciu ;P Co do lakierowych zakupów to powoli kompletuje blogerowe od Wibo, szukam również w Naturach Vintage District od Essence. :)

      Usuń
  3. Ciekawe propozycje, OPIki wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. te Nicole od OPI są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne są, nawet ten kremowy, do frencza tak pięknie się mieniiii!

      Usuń
  5. Nicole by OPI-te chcę zobaczyć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie zaprosiłam jeszcze wiosny na paznokcie, ale chyba czas najwyższy - może przegoni to mrozy :) cała trójeczka OPI bardzo mi się podoba - szczególnie Koala bear-y, jest świetny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.