SLIDER

My week in photos - Mobile mix #4

Witam Was w leniwą niedzielę. Przede mną jeszcze tydzień w domu, jeden już za mną, a nie zrobiłam prawie nic z tego, co miałam zaplanowane. Mam nadzieję, że uda mi się jednak dziś zrobić coś konstruktywnego... Zapraszam na kolejny mobile mix z minionego tygodnia. 


 W trzy dni przeczytałam trzy części. I gdyby była czwarta, to też bym ją przeczytała:)


Nowy smak, całkiem OK

Ze względu na chorobę nie mogłam uczestniczyć w poniedziałkowej konferencji, więc koleżanki przywiozły mi materiały konferencyjne. Są super, nie?:)

Stokrotki - dekoracja na dzień Mamy, który niestety mnie ominął:(

Maki - dalsza część dekoracji

Całkiem smaczna przekąska

Pyszne śniadanie:)

Lakierowe porządki 

Zapomniałam już, jak dobrze jest słuchać muzyki przez słuchawki:)

Pomysł, który na pewno zgapię  w przedszkolu:)

To by było na tyle, jeśli chodzi o mój leniwy tydzień. 
Pozdrawiam Was,
Monika

8 komentarzy

  1. Takie koleżanki z pracy to na prawdę super sprawa :) Dekoracje piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, jak udalo ci sie przeczytac wszystkie trzy czesci Greya w ciagu 3 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dodanie do obserwacji, ja także obserwuję, już od kilku tygodni :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Mam takie samo zdanie o tych książkach! :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.